joi, 13 octombrie 2022

ZI cu reduceri mai ceva ca de Crăciun!

Nu rata Christmas in July! 


Am studiat cu atenție evenimentele din ultimele luni pentru a vedea la ce să ne așteptăm din punct de vedere financiar.


Fac asta deoarece vreau să fiu pregătit pentru schimbările care urmează, să cunosc și să profit din plin de oportunitățile pe care promite să le aducă 2023.

Și crede-mă, unele din lucrurile pe care le-am descoperit mă entuziasmează!

Am discutat cu mai multe persoane și am înțeles că informațiile pe care le dețin eu nu sunt cunoscute de către toți investitorii. De fapt, unele le cunosc puțini oameni.

Iar mie îmi place să ajut și să le ofer celor dispuși să evolueze, șansa să-și construiască un viitor mai bun. Pas cu pas. Leu cu leu. Investiție cu investiție.

De aceea, împreună cu Rareș Mihăilă (Investitor și Fondator InvestestelaBursa.ro), am creat un webinar gratuit, în care îți punem la dispoziție o parte din experiența noastră de 25 de ani.

Evenimentul e pentru tine dacă vrei să știi:






·         SEMNELE PREVESTITOARE ale crizei financiare care urmează și ce măsuri poți lua pentru a te proteja;


·         CUM AR TREBUI SA GÂNDEASCĂ un investitor adevărat pentru a genera PROFIT;


·         Care sunt principalele riscuri din trimestrul 4 din 2022 și trimestrul 1 din 2023;

 

·         De ce scăderile bursiere reprezintă O OPORTUNITATE pentru investitorii cu experiență;

 

·         Pentru ce companii mari din România poți deveni acționar și de ce este bine să le ai în portofoliul tău.


În plus, îți vom dezvălui și alte informații care te vor ajuta să eviți greșelile costisitoare, să investești corect pe piața internațională și să înveți cum poți face investiții mai profitabile.

Webinarul va avea loc în 10 octombrie, la  ora 19:00 și îl poți vedea din confortul casei tale, ori de la birou, dacă muncești mai mult.

Sună bine?

Dacă da, te așteptăm LIVE, cu drag + informații esențiale care îți pot influența în bine destinul financiar. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu